tiistai 20. elokuuta 2013

Uutta potkua

Olen aloittanut ystäväni avustuksella uuden elämän. Minulle on tehty ruokavalio, millä pitäisi kilot alkaa lähtemään ja aloitin myös saliharrastuksen. Tänään aamulla kävin ensimmäistä kertaa ja kohteena oli rinta-lihakset ja ojentajat... olikohan siinä muuta... ei varmaan. No ehkä olkapäät. Näin perillä minä olen siitä mitä tänään aamulla tein. Kello soi tosiaan 05.20 ja kello 06 oltiin koputtelemassa salin ovea. Silloin se aukeaa ja silloin sinne on mentävä jos haluaa ehtiä töihinkin vielä kahdeksaksi. Tuo aamu-sali on paran vaihtoehto minulle, koska illat on niin lyhyitä lasten kanssa. Siihen kotityöt päälle niin hups heijaa. Se oli siinä.

Sali, millä käyn on tuossa Zeppeliinissä, eli läheisessä kauppakeskuksessa ja salin nimi on Kuntomo. Se on aika sellainen "rehellinen" sali, eli ei liikaa mitään uusia ihme-vekottimia vaan perusjuttuja. Kuntomossa on myös fysioterapeutti-palvelut, hieronta, lapsillekkin on leikkipaikka jos tuntuu joskus että pitää ottaa lapset mukaan. Kuntomon yrittäjä, Kari, on avaamassa uutta, monipuolisempaa liikuntakeskusta Kaakkuriin, sinne tulee skeittiramppeja ja kiipeilyseinää ym mukavaa. Sen nimi on Oz Max, käykää tutustumassa.

Mutta eipä siinä, huomenna taas virkeänä salille ja siitä lompsis töimaalle. Palataan :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti